Het Black Friday 2023 VST plugin aanbiedingen draadje

Heb niet alles doorgelezen, weet dus niet of het al de revue gepasseerd is, maar op de Captain plugins 7 bundle is er 50%:

Flinke kortingen ook bij Kazrog
Thanks voor deze tip. Kende het nog niet en die True dynamics (compressor) en True Iron (pre-amp) zijn waanzinnig goed. Gelijk gekocht :)

Audiothing (veel lofi meuk) en XLN audio (drumkit vst en piano's e.d.) hebben nu ook fikse kortingen.

Thanks, zojuist U-HE Repro gekocht, stond al een tijdje op mijn verlanglijstje.

U-HE Diva ook maar gekocht, stond ook al een tijdje op mijn lijstje. :-)

25% BF bij Fabfilter op alle plugins, bundles en in je account

Heb niet alles doorgelezen, weet dus niet of het al de revue gepasseerd is, maar op de Captain plugins 7 bundle is er 50%:
Hier het juiste linkje naar de 50% korting: Black Friday

Geen korting dit keer, maar een nieuw soundpack van sounddesigner EmptyVessel voor Tal sampler. Harde werker voor weinig, maar prachtige sounds, dus ik promoot hem altijd een beetje.

Via JRR Shop met de code GROUP nog eens 16% eroverheen op alles (dus ook Fabfilter), naast de 25%.
Goede tip. Cheers!

EDIT: Mastering Bundle op de kop getikt voor 268 euro. Sweeeeeeeet! Zat er al een tijdje op te azen. Mijn week kan niet meer stuk :)

Laatst gewijzigd:
Altijd al interesse gehad in Diva, maar zo beetje mijn twijfels of Zebra beter was, opvolger?
Het ligt denk ik aan de stijl muziek die je maakt, voor veel EDM stijlen is Diva een no-brainer. Jammer wel dat Zebra 2 er niet meer tussen staat, maar alleen de Zebra legacy (zonder korting), maar bij deze versie is het straks niet mogelijk te upgraden naar deeltje 3. (en ja waar blijft dat deel nou toch?)

Back