Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dit gaat helemaal uit de hand lopen. Straks heb je een hele studio boven je hoofd hangenMaar toch, dan denk ik, dat kan beter, de Push 3 is niet het meest lichte apparaat en na verloop van tijd kan het toch wel wat zwaar worden. Bovendien, de hoek mbt je armen en het feit dat eea op je benen ligt, dat was toch net niet prettig na verloop van tijd. Knutseltijd dus!!!!
Hier poging 2, een custom klem van hout gemaakt om wat Jaspers buizen te kunnen koppelen aan een oud standaard van een racestuurtje. In principe volledig af te stellen, zowel de hoek als de hoogte.... Met uitbreidings mogelijkheden. Waar de iPad staat kan bv een effect pedal staan, en die verticale buis rechts was bedoelt om nog wat aan te kunnen koppelen (bv een iPad zwanenhals klem). Ik denk vast vooruit, als het weer tijd voor de hangmat in de tuin wordt
.
En nu testen of dat beter gaat, heb het net pas af....
Dat risico bestaat zekerDit gaat helemaal uit de hand lopen. Straks heb je een hele studio boven je hoofd hangen![]()
Het is beter een studio achter de hand te hebben dan boven je hoofd te hebben hangen!Dit gaat helemaal uit de hand lopen. Straks heb je een hele studio boven je hoofd hangen![]()
Klopt, maar is gewoon een beetje warm, niet echt heet of zo.Probleem wat ik hoorde is dat de push 3 wel redelijk warm kan worden. Dit even ivm langdurig schootgebruik![]()