Ik vind het hartstikke leuk. Inderdaad niet zo veel synths gespot, maar wel een lekkere track hoor. Wie heeft die zang gedaan?
Zang is door de hele band gedaan, waarbij Kennyweed de leadzanger is. (-> Kennyweed & Free Mind Empire).Ik vind het hartstikke leuk. Inderdaad niet zo veel synths gespot, maar wel een lekkere track hoor. Wie heeft die zang gedaan?
Dat geluid van die organ is inderdaad niet zo fijn. Het jammere is dat die met de clav op één spoor zit: bij het weghalen van het vervelende midhoog van die organ, is gelijk heel de attack van de clav zoekGoeie reggae track! Mooie vocaal, lekkere vibe en een goeie bas. De mix vind ik wat dofjes, klein beetje mid/hoog zou wel fijn zijn, zeker op de lead vocaal (en op die hihat/shaker? op de achtergrond). Het hoge orgeltje vind ik niet zo mooi.
Ik heb redelijk conventioneel gemixt; gewoon met de ingespeelde tracks aan de slag gegaan.lekker chill! Doet het denk ik ook erg goed op een zomers festival met een grote weide, biertjes in plastic bekers, dat werk. Toch zou ik het ook wel tof hebben gevonden als in de laatste pakweg 2,5 minuut nog een simpele kick+snare erin was gekomen. Dan zou ik echt niet meer stil kunnen zitten!