kwantumekanniks
Stamgast
Doordat ik steeds door (veelal) beginnende vrienden gevraagd word wat zijn nou de koopjes onder de 200 euro dacht ik, misschien hebben meer mensen iets aan een thread rondom dit vraagstuk.
Zowel nieuw als 2e hands vind ik interessant.
Natuurlijk heb ik al een beetje voorwerk gedaan en ook in andere posts geneuzeld maar het leek me handig een bovengrens in de titel te zetten.
Het idee is dus voornamelijk voor synths maar voor synths met drumcomputer/sampler functionaliteit is ook ruimte (i suppose). Als er maar zonder te veel moeite bruikbare geluiden uit komen.
Heel specifiek wil ik wel samplers uitsluiten omdat het gebruiksgemak vaak te wensen over laat voordat je eindelijk geluid uit het ding hebt plus alle bijkomende randapparatuur als cd drives, zip etc.
Hier alvast mijn ideetjes adhv korte speurtocht, ervaring en een tip;
Roland Boutique A-01. Nieuw gezien voor 99E!
De Volca serie, zowel nieuw als 2e hands
Yamaha Tx81z, Yamaha Cs1x
Sm Pro Audio V-machine
Kawai K1
De rest laat ik aan jullie over
Zowel nieuw als 2e hands vind ik interessant.
Natuurlijk heb ik al een beetje voorwerk gedaan en ook in andere posts geneuzeld maar het leek me handig een bovengrens in de titel te zetten.
Het idee is dus voornamelijk voor synths maar voor synths met drumcomputer/sampler functionaliteit is ook ruimte (i suppose). Als er maar zonder te veel moeite bruikbare geluiden uit komen.
Heel specifiek wil ik wel samplers uitsluiten omdat het gebruiksgemak vaak te wensen over laat voordat je eindelijk geluid uit het ding hebt plus alle bijkomende randapparatuur als cd drives, zip etc.
Hier alvast mijn ideetjes adhv korte speurtocht, ervaring en een tip;
Roland Boutique A-01. Nieuw gezien voor 99E!
De Volca serie, zowel nieuw als 2e hands
Yamaha Tx81z, Yamaha Cs1x
Sm Pro Audio V-machine
Kawai K1
De rest laat ik aan jullie over